Жұма, 03 Ақпан 2017 00:36

Психологиялық қызмет

Психологиялық қызметтің мақсаты мен міндеттері:

  • Білім беру мекемесінде психологиялық ахуалды қалыптастыра отырып, студенттердің психологиялық даму үдерісін басқару;
  • Студенттердің дамуындағы мәселені шешуге психологиялық көмек көрсету;
  • Колледждегі оқу үрдісі мен тәрбие жұмысын жетілдіру мақсатында психологиялық зерттеулер жүргізу;
  • Білім беру ортасында студенттердің оқу, тәрбие және даму үдерістеріне кеңес беру және психологиялық қолдау көрсету;
  • Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың арасындағы өзара қарым-қатынас стилін реттеу;
  • Қоршаған ортамен қарым-қатынас жасауға үйретуде мінез-құлық мәдениетіне тәрбиелей отырып, рухани-адамгершілік құндылықтарының негізін қалау.

Психологиялық қызметтің бағыттары:

І. Психологиялық алдын алу – педагогтарды, ата-аналарды, студенттерді психологиялық біліктілікке баулу.

ІІ. Психологиялық диагностика – жеке тұлғаның жеке және жас ерекшелігін, тұлғааралық қарым-қатынасын зерттеу.

III. Психологиялық түзету – студенттердің жеке тұлғалық дамуындағы психологиялық ауытқуларынан арылу, түрлі жағымды іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру.

ІV. Психологиялық кеңес беру – оқу-тәрбие процесінде туындаған мәселелерді шешуге көмек көрсету.

ІV. Психологиялық кеңес беру – оқу-тәрбие процесінде туындаған мәселелерді шешуге көмек көрсету.

Жоспар бойынша студенттермен  психодиагностикалық зерттеулер келесідей ретпен жүргізіледі:

  1. «Социометрия» әдісі – топ ішіндегі жеке қатынастарды зерттеу, жұлдыздар мен көшбасшыларды анықтау.
  1. «Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу » бағдарламасы - 1 курс студенттеріне сауалнама жүргізу.
  2. «Бек» когнитивтік терапиясы – студенттердің  депрессия деңгейін зерттеу.
  1. «Спилберг» әдістемесі – мазасыздық деңгейін зерттеу.

Проективті әдістер:

  • Р. Бернстің “Автопортрет” әдістемесі – тұлғаның қасиетін анықтау.
  • “Әлемде жоқ жануар” әдістемесі – зерттелушінің мазасыздануын анықтау.
  • “Үй. Ағаш. Адам” әдістемесі – өзіндік қатынас сипаттамасы ретінде жеткіншектердің эмоциялық көңіл-күйінің ерекшеліктерін анықтау.
  • «Кактус» әдістемесі – студенттің эмоционалдық жағдайын анықтау.

  

Оқылды 2331 рет
  • Игілікова Шынар
    СБ-305

  • Сәлімкереева Ақбота
    ШТ-205

  • Әкімжан Алтынай
    МК-415

  • Бисембина Алмира
    БК-405

  • Ерғали Айкерім
    БК-310

  • Сундетбаева Аяжан
    ҚТ-320

29

МЕРЕКЕЛІК ШАРАЛАР

18

КОНФЕРЕНЦИЯ

45

ШЕБЕРЛІК САБАҒЫ

13

ОЛИМПИАДА ЖЕҢІМПАЗЫ

Директор блогы

Құрметті талапкер! Сіз колледж директорына тікелей сұрақ қоя аласыз.

Толығырақ

Кері байланыс.

Ақтөбе қаласы, Есет батыр көшесі, 73-ші үй Телефон номері: +7 /7132/ 56-02-30

Түлектермен байланыс